Klik Yer!! Mekasih...

Monday, August 6, 2012

Hampir 6 Bulan Lebih Tidak Makan Daging.. Akhirnyeeee...!

Bee jom buke puasa kat Tony Roma's huny teringin nak makin burger kat situ...

Yeerr saya sudah boley makan daging.. Shukeeee... Sebelum ni bukan kata daging dengar jer perkataan D A G I N G terus kembang tekak now saya sudah boley makan.. ^__^

Sebelum mengandung aku memang hantu daging.. Cakap jer masakan berkaitan daging apa semua tu aku leh telan, sejak tau mengandung mak aiii benci betul benda berkaitan daging.. So memang betul la cakap orang tua kalo kite mengandung anak perempuan memang tak suke makan makanan berdaging..

Balik kerja terus ke Curve..

Wajah orang yang tak sabar nak makan burger.. yum yum yummm~~

Dok luar sajo dalam sudah penuh..

Sudah masuk waktu berbuke makanan tak sampai lagi.. Nasib roti ada telan tu dulu..

Hurmm dap dap.. Syurga tul dapat makan daging setelah hampir 6 bulan lebih tak sentuh daging burger.. =P

Affan makan licin..

Aku seperti biase tak abis.. Banyak kot mane leh abis.. Lagi perut dalam keadaan macam ni.. Tak leh telan makanan banyak nanti cepat megah.. doktor pon dah pesanan pas berbuke makan dalam kuantiti sikit..

Bee motif tunjuk ketiak??!! hahaha


piece : kathyjem

7 comments:

Hidayah Bach said...

ala...gambar mom to be sikit je..?

actuallu suka tg awak..

dah mcm model..

walaupun preggy tapi tetap nmpk cantik..

:)

fiszah_pjo said...

sedapnya burger tu :)

cha said...

ah ngidam tony romas. fillet dgn ribs dia terbaik T_T. yela dg2 benda yg kita suka masa pregnant jd tak suka eh org cakap hehe

btw suami u kurus je kan. mcm suami i kecik sampai org tak caya dia dh kawen :p

Mooniqueen said...

MQ time preggy dulu samalah mcm kathy, bayangkan daging pun tekak dah kembang..

mrs kayrul said...

sedapnya..saya dulu tak leh langsung makan ayam..Nampak papan signboard iklan KFC pun nak muntah...

✿ pink velvet ✿ said...

nyum~ nyum~ terliurnyer :P

SURIA AMANDA said...

org preggy mmg nak makan macam2