Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, August 9, 2012

Iftar Bersama Ofismate Di Kelantan Delights Restaurant..

Kesian Affan semalam berbuke puasa sorang2.. Isteri die kemain sedap bukak pose kat luar abis nak buat macam kena kerjaaa.. ececece alasan kerja konon.. hahaha.. First time semalam Affan berbuke sorang2 kat rumah tanpa isteri disisi..huhuhu.. Cian die... =P

Takper la b satu ari jer kan bee berbuke sorang2.. Eh ari ni pon sama bee buke sorang lagi.. ekekeke Owh ari ni saya berbuke puasa bersama mancher2.. ;)) Fompuan2 sajor!

Buke kat sini pon sebab kerja.. =) Kelantan Delights Restaurant.. Makan kat sini kena cakap Kelatan.. Gapo nu! hahaha

Kami dok di luar sajo bawah khemah.. Di dalam bos2 besar..

Bersama ofismate Kak Fayeeda dan Kak Liza..

Tengah menunggu waktu berbuka..

Ok sudah masuk waktu berbuka.. Mari kite ambik makanan siap kang jenuh nak beratur..

Ambik kuih muih dulu.. Yang pasti kuih die sedap.. Lagi2 cucur die.. yum yum.. Aku ambik sikit2 jer nak rase kang ambik banyak2 tak larat pulak nak makan yang lain..

Nasi Kerabu dan Nasi Daging.. Sedap nasi dagang die.. Aku ambik ayam, ikan, daging.. Smue nak rase..

Ikan bakar die sedap giler wooo!! Aku ambik ikan pari dan ikan keli.. Takyah cicah kuah asam pon dah sedap.. Kalo cicah lagik terangkat!

Bihun Sup die pon sedap.. Kerabu mangga pon sedap.. Ranggup!

Jeruk pon ada jugak.. Leleh air liuq cakap pasal jeruk ni! Makan sikit jer nak rase tak boley makan banyak no no no no!

Pelbagi jenis kuih muih.. Serius kuih muih die kebanyakkan sedap2..

Eh aku ni tak abis sedap sedap.. Tapi serius aku tak tipu kat Kelatan Delight ni kebanyakkan makanan die semua sedap..

Kat sini untuk ramadhan ada buffet jer ala carte takde.. Untuk 1 pax rm75..

Ni alamatnye :
Subang Jaya Branch
Ground Floor East Wing
Wisma Consplant 1
No. 2 Jalan SS16/4
Subang Jaya 47500

piece : kathyjem

5 comments:

Chekgu Azrine said...

suka makanan kelantan sebab mak abah asal sana..cuma dah lama tak balik..huhu

wong meimot said...

kathy - kenapa u sgt2 cantik

kathy jem said...

Wong Meimont : mane ade cantik..makeup jer tu..hehehe

nadia_fendy said...

wah...perut sangat seksi.. sengkak tak lepas berbuke tu kathy?

awek retro said...

kelantan deligth memang best kan....i salu try kn kl sentral...hihihi