Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 28, 2012

Video Si Baby Bergerak Dalam Perut Ku..

Korang nak tengok tak baby dalam perut ni bergerak berpusing.. Bukan senang nak ambik video ni.. Dah alang2 hp ada kat sebelah terus record.. Selalu kalo aku nak record mesti dan2 tu die tak banyak bergerak..

Ok masa ni tengah menahan geli..



Waktu die aktif bergerak adalah pada waktu petang dan malam.. Kadang pagi2 pon die aktif jugak.. Lepas subuh mesti die akan gerak aku suruh bangun ngi kerja..hahaha  Kalo die dah start bergerak memang tak leh tido balik la terus mandi siap2 ngi kerja.. =D Bagus anak mummy ni takyah mummy sibuk2 nak kunci jam.. ;P

Kalo dapat die bergerak omak aiii sampai senak2 perut ni lagi2 waktu malam kadang tu sampai tak leh nak tido berpusing mengeras tumbuk sana tumbuk sini.. hahaha Aktif betul anak aku ni.. Ikut sape la ni daddy die ker mummy die.. Kalo ikut aku memang aktif la.. Aku kecik2 macam jantan lasak yang daddynye kecik2 lasak tak berapa nak lasak.. hahaha



Tak caya tengok remote atas badan aku ni ha bergerak macam ombak laut.. hahaha Tapi setiap kali die bergerak, laju2 aku tarik tangan Affan suruh die rase pastu terus die senyap.. Eh malu ngan daddy ker.. Tapi macam tu la anak aku dalam perut ni, kalo time die bergerak sape yang letak tangan terus die senyap.. Pemalu kot anak mummy ni yer.. Haa bab pemalu ni ikut daddy die, daddy die memang seorang pemalu.. Pemalu la sangatkan bee.. hahaha

Bestkan dapat pengalaman macam ni.. Untung wanita yang mengandung ni macam2 nikmat boley rase.. Selamat Mengandung Kepada Yang Mahu Mengandung Tu! Eh tibe2 pulak dah.. :P

piece : kathyjem

7 comments:

shuhadah Zainol said...

aktifnye baby girl..:)

Fiszah_pjo said...

seronoknye tgk vdeo bby kan..hehe.dulu pzah buat kt vision colege.now my bby 15 month alrady.bila rindu, ulang balik tgk 3d/4d video tu..

ceera said...

Aktif gila. Keisha dulu taj dapek nak gerak camni, sopan habis dlm perut. Yang skang ni aktif, tp aku lak malas nak record.

Dunia Mommy Comel said...

wah syiok btol..bila lah dapat merasa saat2 cam u nih..hukhukhuk slamat hari raya kathy ..eh tiba2 lak

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Baby bersenam ke tuh.. hehee.
Saya nak mengandung jugak nanti :)

Unknown said...

ala... rindu nk preggy balik ble tgk video nie..=)

kedinkyst said...

Wee nevesnyee tengok perot akak ni. haha besor !