Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 21, 2012

Hidup Dalam Dunia Hipokrit..

Kite punyer blog suke ati la kan kite nak menulis nak membebel apa pon.. Kalo orang luar sana tak brape gemar dengan penulisan blog aku ni korang takyah la baca, takyah la nak sibuk ambil tahu.. Buat serabut kepala korang jer.. Aku tulis blog ni just suke2 takde pon niat ati nak menunjuk2 or nak menyakitkan hati sape2.. Just nak share kehidupan aku kat korang takde niat lain pon..

Eh baru je aku mintak ampun dah aku membebel pasal blog ni..  hahaha.. Tak bukan apa orang kat luar bukan suke pon tengok apa yang kite buat.. Depan kata suke belakang dok kutuk2 kite.. Eh tak suke la orang hipokrit, sangat propa tau..

Aku share blog ni just suke2.. Kalo korang rase blog ni agak kurang menyenangkan takper it's ok takyahlah baca aku tak paksa pon korang baca.. Kalo nak baca, baca jer takyah la nk cakap aku macam ni la macam tu la.. Serius tak suke dengar ayat2 macam tu lagi2 dalam keadaan aku macam ni berbadan due.. Ibu mengandung mudah terasa dan kalo kite dah mintak maaf takyah la nak ungkit benda2 lepas tu.. Kalo aku senang kalo orang tu dah mintak maaf ok dah tutup buku terus..

Takperla susah2 sangat aku tutup jer blog ni kan.. Maleh nak pikir.. =)

piece : kathyjem

12 comments:

eLLy said...

oitt mengapa kah.. sabaq ceq sabaq ..
cer senyum sikit ;)

The Singing Pilot said...

Tahniah atas cemuhan org. Maksudnye anda fabolous haha amin

Mya said...

alahai.. siapa yg jahat mulut kacau2 awak ni dik?

jgn tutup blog ni kathy.
nanti lagi diorang tepuk tangan suka tengok awak mengalah.

abaikan mereka. teruskan update.
ramai je yg suka baca dan tengok gambar awak kat sini.

Wawa said...

Sabar lah kathy. They all jealous dengan life you tu... be happy ok. ;D

Miss arfisa said...

i love ur blog sis..:)

Chilabaey's Spot said...

Kathy buat tak tahu jer... Blog kita... Diaorang ni ada sebablah tak suka kat blog kita tu sebenarnye... Itu masalah diaorang, bukan masalah kita... Janji kita puas dengan apa yang kita kongsikan... Diaorang komen yang tak memberangsangkan, kita delete kan ajer... Senang... Sapa suka dia baca kan...??? Dah baca nak kutuk2 pulak... Jangan tutup blog, teruskan berblog, itu semuanye rencah kehidupan manusia sekarang... Ingatkan zaman moden, mentaliti semakin baik, tapi still ada manusia yang mempunyai sifat2 yang merugikan diri mereka sendiri... Kita tak rugi...

Mana ada info yang berguna, diaorang boleh pakai... Kalau ada entry yang takde faedah dari kita tu, minta diaorang baca jer dah... :)

ceera said...

Cerciter cerciter...

Winceswatie said...

tp saye suke bace blog awak..you so gojes & cute..dan saye nk bace lagi..dan lagi..dan lagi...
jgn cepat melatah...biarkan je ape org nk kate..go girl..gooooo...

Jua said...

mummy gojes, luv ur blog..
org cantik mcm awak ni mmg byk org jeles..abaikan...
tetiap ari bukak ur blog xrase pun sesuatu yg m'jengkelkan...tp setengah org die jeles coz idup dorg xse'best' cm awk....
ignore je yer...

Puteri Satu said...

selalunya orang yang tinggalkan komen tak elok-tak elok ni.. adalah ornag yang dengki dan cemburu hati... biarkan dia... tapi sakit hati kan bila baca komen pelik2 gitu...

Fiszah_pjo said...

cian akak..ignore je la ye org yg dengki tu ye..happy alwez ye kak..i love to read n really enjoy your blog.tambah lg pics sgt awesome :).tak sabar nk tgk bby akak :)

Wawa_Nadwa said...

mesti ada org komen yg bkn2 ni.
relaks!
wawa pun ada gak org komen yg menyakitkan hati.
tu yg agak maleh nk update blog tu.
sentap pun ada.
hahahha!

tp bila pikir2 balik ada mek kesah.
lantak pi depa la!
;p