Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, January 24, 2013

Kena Berkerja Walaupon Hari Ini Ari Cuti..

Salam Maulidur Rasul semua.. =D

Yeeee walaupon ari ni hari cuti aku kena kerjaaaaa.. Lompat bulan skit.. hakhakhak~~

Nak buek macam mane terpaksa la datang, ada kerja nak kena submit kat bos besok.. Semalam petang baru tau kerja ni semua bos besar nak tengok hari jumaat.. Agegege!!!! So terpaksa la datang..

Kol 10 dah terpacak kat ofis.. 

Dah jangan nak berangan buat cepat kerja tu cepat kang dok berangan lebih tak siap pulak kerja tu nanti.. hehe

 Tunjuk muke ceria walaupon dalam hati manyak geramsss...hahaha ;P Tak sabar nak abiskan kerja ni semua nak balik rumah nak gomol2 Raiisah.. ;)

Takper kerja lebih masa skit janji mashukkkkkk ari ni.. =D

piece : kathyjem

2 comments:

liza♥aufa said...

sama la kita kene kerja .. :(

x sabar jugak nak balik, nak gomol princess..~

Gina said...

Hmm, mcm tu la nasib designer, cuti pun kena dtg kerja, nak buat kat rumah mmg tak adalah sebab dah ada anak kecilkan