Klik Yer!! Mekasih...

Monday, November 4, 2013

Kenapa kena kerja hari ni ek..

Jap apa kena mengena gambar di bawah dengan tajuk di atas tu ek.. Entah bedal..muahahaha

Hamboiii Kak Jah posing tak nak kalah.. Tangan tu dah macam mulut itik.. ;P

Sebenarnya tak tau nak update apa hari ni tetapi tatap mahu hapdate jadiknye jadila macam kat bawah ni.. ;P

Jangan muntah merah yer tengok gambar i feeling tetibe model pintu..muahahaha Eceh mentang2 ko pakai baju baru ken harus di jaja dalam fb Instagram dalam blog..

Lol tu jer..hahaha Pon boley letak sekeping dua janji blog ku berhapdate..Ekeleh kecoh minah ni.. :p

piece : kathyjem

6 comments:

AlyzaFisol said...

cantik baju!!! :)

Hanis Nizam said...

hikhik. sekali sekala kecoh kat blog sendiri apa salahnya kan kak.hehe

kathy jem said...

AlyzaFisol : beli kt dalam IG toppermostcollection..murah kat situ.. ;)

kathy jem said...

Hanis : kan kecoh betul minah ni dah la update tah apa2..hahaha

husna zahidi said...

cantik!!

mana taw boleh jd inspirasi buat org lain nak pakai cane..hehehe..

MamaHarriz said...

merah makngah hihi