Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, July 3, 2014

Jom Beli Biskut Raya Izzuelicious Homemade!

Salam semua..

Hari raya bakal tiba mari la kita membeli kuih raya bersama-sama.. Ewah ko Kathyyyyy belum apa2 dah raya bakal tiba ni.. muahahaha Alaa kuih raya ni bukannya untuk Raya jer bulan Puasa pon kita leh makankannnn.. Korang mesti kenal sapa artis kat bawah ni kan, biaserla nak tolong promote bisnes kawan2 dapat la duit raya sikit2 untuk beli baju raya Mak Echa.. behehe

Yang penting kuih2 ni semua sedap & lazat.. Kuih moden pilihan dan kegemaran rakyat Malaysia terkini..gitew.. Kuih2 ni semua aku jual hanya COD jer tau..

10 pilihan Kuih Raya yang menarik hati dan menjilat jari! Korang mesti beli banyak2 nanti boleh bagi mak ayah pakcik makcik kat Kampung..

Jom kita jamu mata!

 Coconut Cookies rm25 (50 biji)

 Tart rm28 (50 biji)

 Cherry Chip rm25 (50 biji)

Choc Volcano rm25 (50 biji)

Snowball rm25 (50 biji)

 Flower Power rm25 (50 biji)

 Almond rm25 (50 biji)

 Choco Crumple rm25 (38 biji)

Crunchy Minchy rm25 (50 biji)

 Bangkit Cheese.. rm25 (50 biji)

Semua kuih ni hanya rm25 kecuali Tart Nenas rm28

Berminat korang boleh contact aku terus untuk tempahan @ sebarang pertanyaan..


WhatsApp/SMS : 019-3385583
Email : kathyjem84@gmail.com

Tempat pick up *LRT Kerinchi (ofis)

Ok sekian.. Selamat membeli biskut yang Kathy jual ni untuk santapan seisi keluarga dan tetamu yang datang ke rumah! hehe..

piece : kathyjem

2 comments:

freezal said...

LRT Kerinchi? Dekatnya kita.. hihi..

Nampak mcm menarik :)

husna zahidi said...

meriah tengok jenis kuih yg ada..:D