Klik Yer!! Mekasih...

Friday, September 19, 2014

BerBowling Setelah Sekian Lama

Hari tu kat ofis ada buat pertandingan bowling lawan dengan kakitangan kerajaan..Serius weii dah lama tak main bowling sakit satu badan ni ha.. Over ni satu badan sakit..kekeke..Bangun pagi dammm tangan kanan sakitttt kaki sakittttt..

Adalah kat 4 tahun kot tak main bowling.. Serius tak tipu 4 tahun aku tak pengang bola bowling..Tah dengar bowling jer takde nafsu nak main cam mane..hahaha.. Jenis aku ni suka sukan berlari sana sini.. Setakat jatuhkan bola tengok bola tu golek2 dalam longkang tak minat laa..Tak tau nape..Tapi bagi la aku main futsal ker bola sepak ker bola jaring ker bola baling ker yang tu memang aku minat takyah diajak aku offer sendiri terus..haha

Gaya mesti ada kalah menang belakang cerita..keke

Kasut bowling ni licin la hampir2 nak tergolek masa main..eceh salahkan kasut pulak..

Amboii dah macam main basketball gaya tu..kakaka

Over nau sampai terangkat2 kaki tapi ke longkang jugak perginya..hahaha Tak nak tanya siapa permain paling sikit jatuhkan pin.. Saya la tu..kekeke Jujur gila..

Ni team saya semua hebat2 kecuali saya..Okla dapat la jugak saguhati dari takde..hihi

Ok tu jer nak cerita pengalaman main bowling setelah hampir 4 tahun tidak bermain.. =D

piece : kathyjem

6 comments:

FadMN said...

Takpa.gaya dah ada tu.saya pun dah lama tak main bowling.last masa pregnant kot . Rindu gak nak main ni.huhuhu

FAD

bobiedanbad said...

Wow seperti Permian bowling kebangsaan...hihihi

kathy jem said...

FadlinaMokhtar : gaya jer la kan main ke laut..haha

kathy jem said...

bobiedanbad : jgn nak permain kebangsaan sangat..kakakaka

aswaleyla said...

huyooo . gaya tu penting kak

Unknown said...

biar tak menang janji bergaya!!..hhahhha..akak silent reader kathy sblum ni...salam perkenalan...:)