Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, June 2, 2015

Sedapnya lahaiii NESCAFE Blend & Brew ni!

Pantang keluar NESCAFE baru confirm beli..Ni kes pasal iklan si Zul Afriifin kat tv tu la terus tekak teringin-ringin nak minum..NESCAFE Blend & Brew ni ada 3 perisa..Iaitu Orginal, Mild dan Rich..Aku paling suka yang Original..Kalau minum kopi mesti ambik yang original sebab sedap dan tak pahit sangat..

Kalau korang nak tahu NESCAFE Blend & Brew ni adalah pertama di dunia yang melancar dan merasmikan NESCAFE Blend & Brew ni..Kira orang Malaysia la pertama yang mencuba minum produk NESCAFE ni..

Rasa NESCAFE Blend & Brew ni memang lain dari yang lain..Sebab rasa dia lagi sedap dan tak pahit..Memang best..Korang wajib cuba NESCAFE Blend & Brew ni sebab teknologi dia sangat berlainan sebab dia mengabungkan kopi segar dengan cecair krimer dan ditambah dengan susu segar daripada New Zealand dengan gula sekali..Kagum cara NESCAFE Blend & Brew ni dihasilkan sebab ia menggunakan teknologi baru untuk mengekalkan kualiti dalam standard yang tinggi..

Orang ramai tak terfikir minum kopi segara mesti akan kata kualiti tu perspektif dia akan kurang..itu tidak benar..NESCAFE Blend & Brew ini boleh memberi satu kualiti sama seperi cafe style kopi..

Nak buat secawan NESCAFE yang sedap rasanya, ada caranya..Bukan main bancuh ajer..Sukatan NESCAFE kenala ikut had besar cawan yang digunakan untuk bancuh..Just koyakan sachet tu, tuang dalam cawan..

Then tuankan air panas ke dalam cawan dan kacau hingga sebati..Nampak buih dia syok jer tengok kan..takyah pegi kedai mamak buat sendiri pon boleh..air panas tu kasik tarik panjang sikit cawan tu, jadi la NESCAFE tarik ikat tepi..behehehe

Tiap kali minum NESCAFE Blend & Brew mesti aku terbayang senyuman Zul Ariffin abang sado kita tu..hahaha Comel sangat..aauww! Sehari wajib minum 2 sachets NESCAFE untuk beri tenaga dan hilangkan mengantuk!

Dapat minum Nescaffe di kala hujan macam ni memang nikmat kan..Zaman kecik2 dulu time hujan masa kat rumah selalu mak buatkan NESCAFE bersama goreng pisang tak pon biskut kering cicah NESCAFE..huhhh heaven!

Sekarang ni dah jatuh cinta dengan NESCAFE Blend & Brew perasa Original..Bau dia memang menusuk..Harga tak mahal dalam RM13 sebungkus..Dalam dia ada 30 sachets..

Senang nak bawa NESCAFE Blend & Brew ni, sumbat jer 2 3sachets dalam handbeg jalan..kat mana2 pon boleh bawa..rasa2 nak minum koyak jer bungkusan dia..taruk air panas dah boleh terus minum..


Jom tengok video abang sado kita..hehehe

Website : http://www.blendandbrew.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/Nescafe.MY

piece : kathyjem

6 comments:

Ain Athirah said...

wah ada yang bru , boleh beli bawak balik kampus ni. hehe . happy june kak katty !

kathy jem said...

Happy June jugak Ain Athirah ^_^ Wajib beli tau sebab Nescafe ni sngt sedap..

Dunia Mommy Comel said...

lebih tertarik nak tgk kahty dari nescaffe tu. sebab awak cantik sgt... macam model iklan..

kathy jem said...

ComelComot : macam model iklan katanya..hahaha tq Comel.. ;)

EZAN IDMA said...

hari tu pantry kat ofis ada beli 3in1 nescafe ni, masa bancuh dah rasa lain. kenapa wangi and nampak sedap sangat? bila minum memang lain dari yang original. sedap gileee.

arysha_fayyadh said...

Assalam kathy,
iols kalo neskape ni bau ja boleh
minum tak boleh he3