Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, January 20, 2011

Dok Umah Sajo Coz Affan Kerja

Saya masih berada di atas katil sebab saya cuti dan husband kerja...

Tak suke okey sorang2 kat umah ni... **Mulalah terbayang2 wajah Affan tengah melihat tv.. =(

Ni first time aku kat rumah sorang2 setelah 2 minggu lebih kiteorang berkahwin.. Gedikkan baru satu ari dah kena tinggal ngan suami dah meregek macam baby kelaparan... Tak sesuai tu kathy tak sesuai..!!!

Ok la ok la saya tak bersedih coz tengahari kang Affan balik bawak makanan untuk di lunch bersama2... \\(*_*)\\........

Abis lunch mesti sedih balik coz Affan dah pegi kerja.. Huurmm Nak buat apa pas tu...Fikir dan fikir.. Haah! Nak pegi rumah mak rindu kat mak... Maaaaaaak i coming =D

piece : kathyjem

11 comments:

eLLy said...

alololo manja nye ..

kathy jem said...

Elly : hehe..ni namanye manje dlm kesedihan..hehe

[z@ck] said...

holloh holloh holloh..demam rindu teruk la ni ek..pengantin baru la katakan =)

kathy jem said...

ekeke..biaserla pengantin barukan.. =P

misscrab said...

ko duk mn? huaaa...kena tgl 1 hari. nanti kang berhari-hari lak.hahaahaaa

Deqna said...

rmh mak dekat oklah.. anytime boleh balik rmh mak kan...

ceera said...

olololololo...

kathy jem said...

Rakiah : aku dok kat Tropicana Damansara...tu la br 1 ari kena tinggal dh angau...haha

kathy jem said...

Deqna : Tu la nasib baik dekat jer kalo jauh nun kat perak tu ker mau menangis...haha

kathy jem said...

Eira : ape yg alololo???ko dulu pun br kawen kena tinggal ngn ciput 1 ari pon dh sodihkan...haha

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehehee..pengantin baru...manja kena lebey orww!!!!