Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, January 9, 2011

JULING2 TENGOK INAI TU NAK KERING!!!

Ya Allah ya ampun....!! Nak tunggu inai ni kering punyer la berjanggut.. Ingat inai tu kering dalam 2 jam sekali hambik ko 5 jam.!!!!! Sampai juling2 mata dok tengok inai tu nak kering.... Dari kol 8 malam sampai kol 1 pagi la kot... See macam maner muke i tak nampak letih.. Tunggu inai tu kering jer dah berjam jam... Belum hal lain yang belum settel... haihhh!!

Duduk pun sampai dah takde uper orang dah.. Kejap buntut sebelah kanan kejap kaki atas kerusi kejap terbaring macam orang takde pinggang...haha.. Nak cantek punyer pasal terpaksa berkorban uolssss.. Tapi ned buat inai sangat puas ati okey.. Cantek dan kemas di ukir kat atas tangan i... So sape2 yang nak tempah untuk tunang, nikah semua die boley buat.. Berbaloi baloi uolss... *__*
piece : kathyjem

8 comments:

ceera said...

cantik sangat inai ko, suke...

kupu-kupu_cinta said...

santek design nye..
kak.. inai kat jari tu nmpk cm salutan coklat.. nyum3x.. hihi. gurau je

kathy jem said...

Ceera : thanks manjer.. =D

kathy jem said...

Kupu Kupu : ni mesti kes lapar ni kan..haha smpi inai die boley nmpk cokelat..haha

nadia_fendy said...

cian nye pengantin...nak cantek punyer pasal kan...tp kathy tetap cantek walau mcamane pn.. mcm artis..hehe.. thanks jugak kpd kathy sbb sudi menggunakan perkhidmatan Nedhenna.. tengkiu so muchh....mmuuaah.. (^^,)

nadia_fendy said...

cian nye pengantin...nak cantek punyer pasal kan...tp kathy tetap cantek walau mcamane pn.. mcm artis..hehe.. thanks jugak kpd kathy sbb sudi menggunakan perkhidmatan Nedhenna.. tengkiu so muchh....mmuuaah.. (^^,)

kathy jem said...

Ned : No problm dear..awk buat mmng sy suke dn cantek...tq again.. =)

MAPPIAU said...

cantekkknyer inai akak, cun giler seyyy!! :)