Klik Yer!! Mekasih...

KLIK JANGAN TAK KLIK!!!

Saturday, January 29, 2011

Sekarang Ni Takde Movie Yang Menarik

Jalan-jalan ngi The Curve ngan en.suami.. Planning nak tengok wayang sekali takde cerita best.. Busan la cerita wayang sekarang ni kalo ada pon yang aku dengar best Khurafat.. Tapi best ker cerita tu.. Dengar kata cerita tu tak brape best sangat jadik tak nak ambik risiko nyesal tak jadik la tengok..

Kami berjalan2 sambil menikmati Hot & Roll..

Aku memilih Savoury Crispy Black Pepper Beef... Malam2 makan benda alah ni layang woo!

Thanks en.suami.. Malam tu en.suami berlanje ini kasut.. Walaupon ia murah tatap ku hargainya... ^__^ Luv U Always... mmuah mmuah mmuah... Besok lanja huny kasut lagik ek..huahuahuahua...

piece : kathyjem

4 comments:

Murni said...

Udah lama x nonton wayang..
kasut tuh santik hee..

kathy jem said...

Murni : tu la lama tk nengok wyng ni skli takde movie yg menarik..huhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehee!!~~ a'ah lar kak..kasut tu tantekk!!~~ sana de gak wayang2..kat ganu ni haa..tgk tv jerlah...sedey!!

kathy jem said...

Weiyda..cuti2 ni dok umah jer..mesti boring kan..ngi la jalan2 cr makan.. =)