Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, January 27, 2011

Teringin ker Mengidam.....

Boley pulak dok teringin nak makan makanan bermanis.. Masa kat ofis dok teringin nak makanan bermanis tengah lapar macam2 nak makan... Apa lagik call en.suami ajak dinner laaa.. Aku tak kisah dinner kat mana2 janji dapat makan makanan bermanis dah ok.. Mengidam ni...opsss! mengidam........! nomo pikir bukan2 aku belum ada lagik ek.. Rileks arr honeymoon dulu puas2..ekekeke...**gelak penuh bermakna ni.. =P

Bermanja2 dengan en.suami sebelum makanan sampai...

Dah kawen tak kisah nak gedik2 depan orang ramai.. Tapi jangan over sudah kang mau orang dok memandang lak..

Ni la yang aku teringin nak makan.. Chocolate Lava with ice cream... Biaser la kalo period macam2 mengidam... Sedap doh sampai menjilat pinggan tuu! Kat mana tu..........mana lagik secret recipe lerr.. Tempat yang dekat ngan umah kiteorang.. Jalan kaki pon boley...

Nikmat nyer dapat makan kek chocolate lava ni... Lemah satu badan dapat makan kek chocolate... *___*

Kami hanya makan itu sajo.. Masing2 dah kekenyangan.. Kononnnnnnnnnnnkan...!

Muke hepi perut kenyang sambil bermesra-mesraan dengan en.suami tanpa mempedulikan orang di sekeliling kami..

Konon dah kenyang sekali hambik ko melantak ni pulak.. Ni Affan la ni..! **Salahkan Affan pulak padahal diri sendiri meronta-ronta mahu makan ikan..
piece : kathyjem

4 comments:

PuanHani Mahu Stoli said...

Peh! sdapnye cekelet!! sambil romantika diamor bsame en.suami!!=)

kathy jem said...

Hani : sedappppp sngt2.. mengidam nak makan kek tu.. =D

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

suka tgk akkkaaaaakkkk!!~~ sweet sgt couple nihhh!!~~comeyyy!!~~

kathy jem said...

tenkiu weiyda ku syng..hehe =)