Klik Yer!! Mekasih...

Friday, September 26, 2014

Tampil Cantik dengan BeautyOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula

Salam semua.. Hari ni aku nak memperkenalkan satu produk kesihatan iaitu BeautyOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula.. Memang teruja nak cuba.. Kalau jenis malas nak breakfast heavy boleh la ambik segelas BeautyOAT ni.. Produk ni lelaki & perempuan boleh minum.. BeautyOAT berkesan dalam masa singkat.. Hanya 2 minggu mengamalkan Inshaallah kesannya akan nampak..

Mesti ada tertanya BeautyOAT ni apa kelebihan dia?? BeautyOAT ni adalah produk pertama di Malaysia yang mengabungkan collagen plus yang mengandungi oat, Marine Collagen, ekstrak Sakura dan ekstrak delima, yang telah terbukti untuk mencegah penuaan awal, memulihkan masalah kulit, mencantik dan menyuburkan rambut, menegangkan payudara, menguatkan tulang, mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi..

Ok BeautyOAT ni bukan hanya produk kecantikkan semata-mata je, untuk korang yang nak kurangkan berat badan pon boleh minum sebab BeautyOAT ni boleh mengenyangkan.. Memang akan nampak perubahan kalau kita amalkan minum pagi sebelum breakfast dan sebelum tido..


Produk ni masih lagi baru dipasaran.. Harga dia bagi aku masih mampu dimilik..Satu kotak ada 18 sachets x 30gm.. Harga RM79.00 (WM), RM89.00 (EM)..

Jangan risau bahan-bahan semuanya dibuat 100% bahan-bahan semulajadi dan halal..

See untuk kuruskan badan pon boleh.. Ni salah satu testimoni customer yang minum BeautyOAT..

Muka adik ni terus glowing2 lepas minum BeautyOAT..

Cara Penggunaan :

Ambil 1 sachet BeautyOAT dan bancuhkan dengan air suam sebanyak 180 ml (dalam satu cawan)..Kemudian kacaukan dan boleh minum.. *Ingat jangan bancuh dengan air panas..

Setiap pagi dan sebelum tido mesti minum BeautyOAT ni..Rase dia sedap, takde manisan gula, tidak berlemak dan berbau vanilla.. Yummm!! paling best minum sebab dia mengenyangkan.. Kadang tu pagi selalu rush and tak sempat nak turun beli breakfast ni jer la yang sempat aku minum..


Siapa berminat dan nak rasai keenakan BeautyOAT dan kebaikannya boleh terjah di bawah ni..

Facebook page : BeautyOATofficial
Instagram : beautyoatofficial
Contact oder : Zuraeca Sdn Bhd 012-244 014/012-2444 0141
Email : Babeskin365@gmail.com

piece : kathyjem

7 comments:

MOMMYLIN said...

menarik ni...

entry terkini...Harris getting better

Chekgu Azrine said...

Macam.best je..lagi satj hrga dia affordable sgt..blhla try nti

FadMN said...

Kathy dh mmg lawo

FAD


Jane BeautyOat said...

Hello, kami dari BeautyOat! Sekiranya ada apa-apa pertanya mengenai BEAUTYOAT, boleh mengubungi ATAU Whatsapp kami : 012 2444 014(nurul) / 012 2444 041(jane)

Jom kunjungi FB kami : www.facebook.com/beautyoatofficial

mrs gold said...

brapa miligram collagen dia setiap sachet?

Unknown said...

hayuuuks intip juga cara tampil cantik memukau

Unknown said...

hayuuuks intip juga cara tampil cantik memukau