Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, October 2, 2012

Untung Dapat Suami Pandai Masak Ni..

Weekend ari tu Affan gigih nak masak.. Dok tanya2 kat aku.. Huny nak makan apa bee masak special untuk huny.. Aku pon pikir dan pikir.. Eh rase macam dah lama tak masak kari kat rumah ni.. Apa kata bee masak Kari Ayam or Daging.. Kari Ayam la huny.. Hurmm ok jer..

Tu pun mula2 Affan nak masak Tom Yam.. Aku macam laa tom yam buhsan la bee.. Hurmmm macam dah selalu makan.. Kebetulan aku mengandung suke tol makan kari.. Tapi rase macam dah lama tak makan kari tu yang teringat kari tu.. Affan lak memang hantu kari..


Nampak simple kan tapi tu la yang buat aku bertambah2 lagi sambal belacan tu... Perghh terbaik la bee masak tengahari tu kena lak ngan ikan masin sayur bayam..

Time kaseh masak smue ni untuk huny.. Pahala berganda-ganda bee dapat tau.. Ewah! hehe ;P

piece : kathyjem

3 comments:

cik chinta said...

sdpnye.

Suliana said...

alhamdulillah.. moga berterusan :-)

Unknown said...

Wah!!! Sedapnya! Bertuah badan!! :-)