Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, June 25, 2014

Bersakae Sushi

Hampir lupe nak update pasal entry sushi ni tengok Eira update baru mengelupur nak edit bagai..hahaha

Yana yang teringin nak makan sushi sebenarnya.. Ada sekali tu jumpe die.. Manjer.. Jom kita makan sushi nak tak, tekak teringin la lama tak makan sushi.. Nak ajak Shah memang tak la kann.. Huiihh sushi manjer dap tu, aku pon dah lama tak makan ni.. Nanti tanya manjer2 yang lain..

Aku pon macam Yana jugak, tekak teringin nak makan sushi manjers la yang aku ajak sebab dorang ni jer la yang lalu nak makan.. Nak ajak Affan hurmm kim salam dengar perkataan sushi pon dia nak termuntah.. pfffttt

Balik dari kerja terus cabut pegi Curve.. Elok aku sampai Ayu pon sampai.. Ayu pon dari ofis.. Yana memang datang awal sikit sebab ada hal kat Curve..

Minah touch up..bahahaha

Minah posing..bahahaha

Sesajer tukar style tudung.. Paling senang pakai tudung macam ni tau.. Tak payah beria-ia lilit cucuk pin sana sini taruk jer atas kepala, pin kiri kanan yang labuh bawak naik atas pin.. Dah siap settle! Tapi nak kena tengok jenis baju jugak la pakai style tudung macam ni..

Hamboii sampai2 hepi kemain semuanya.. Happy la sebab masing kagum oder pakai tab..bahaha.. Pernah dulu makan Sakae Sushi kat Fahrenheit tapi tu dulu2 masa aku baru lepas abis pantang.. Kat situ pon takde guna tab.. Aku rase Sakae Sushi Curve je kot oder pakai tab..

Terkial2 nak guna.. hahaha


Kecuq liur pulak dah le tengah puasa..Glup!

 
 
 
 
Ni Eira punye.. Eira ngan Yana kan tekak dorang sama.. Pas makan mesti nak minum air yang ada susu2 chocolate macam tu.. Kalo aku tak leh ngiiii geli geliman dibuatnya.. Perut kenyang2 ko telan susu segelas silap2 boley keluar balik makanan tu.haha

Ni Yana punye pon sama air cokelat ke apa tak ingat.. Sikit jer rase sedap jugak..

Aku ngan Ayu oder green tea.. Ni minum sihat namanya..bahahaha.. Yana ngan Eira dok oder air sedap2 last2 air green tea ni jugak yang dorang minum.. =P

Nampak macam tak menarik sayur ni tapi bile masuk dalam mulut perghh sedap jugak sayur ni.. Kongsi lak berempat memang tak cukup la.. hahaha..Rileks kawan2 banyak lagi makanan ni..

 Ayu dan Eira..

 
 

Ikan ni tengok ghuper die macam takde selera bila makan ampunnn sedap nak mamp! Sampai tinggal tulang aku kerjakan..

Ada telur dalam die.. Boley la sedap gak tapi muak sikit la.. Malam tu aku tak makan banyak sangat sushi sebab pagi dah melantak behun goreng tengahari melantak nasi sampai ke petang kenyangnya..

Pose dengan makanan memang tak dapat dipisahkan dengan manjer-manjer saya..Mesti korang hurmm ok pose sama sambil mulut nganga dengan makanan nampak gigi sikit..ok!
 
 

Aksi terkejut tidak menjadi Puan Kathy sila lakukan sekali lagi..

 
Tak suke la baby octopus masak macam ni sos die kemain banyak muak manis lak tu.. suka lagi shusi king punye..

Ni pon sedap.. I memang pengemar belut.. Eh yeker tu belut.. Tak kisah la janji sedap sebab jenis semua masakan belut aku leh telan kecuali belut hidup.. Tu awal2 aku dah lari..eee geliiii..

Ni la Yana punye dalam tu ayam ke apa tah lupa.. Perut dah kenyang baru makanan Yana sampai.. Nasib Yana puasa kalo tak berbakul-bakul abang tu kena sound ngan Yana..hahaha

 Muke kenyang..

piece : kathyjem

No comments: