Klik Yer!! Mekasih...

Monday, June 9, 2014

Karaoke Dengan Sahabat

Menjadi jugak planning karaoke ni dari hari tu nak berkaraoke dengan manjer2 asyik la tak menjadi.. Biaserla dah jadi mak2 ni banyak nau komitmen harus didahulukan dulu.. Hari tu semua dah ok aku lak ada hal sudahnya tak karok sampai ke sudah.. Bile karaoke dengan manjer pon dah tak ingat, ker tahun lepas kiteorang karok..huittt lama tu.. Kiteorang ni dulu zaman muda remaja 2 bulan sekali mesti karaoke.. Kalo tak karok masing2 badan jadi parkinson..hahaha Kelakar kalo ingat balik bile masing2 lama tak pengan mic badan jadi parkinson..

Wechat dengan manjers tanya bile nak karaoke niiiiii.. Lama tak karok ngan korang.. Tula ko la Kathy kang plan2 bagai nak rak last minit tak jadi.. Ok confirm kali ni jadi.. Kalo tak jadi sila maki aku dengan cara sopan..muahahaha Bincang punye bincang kami decide weekend sebab weekday takut tak sempat hari kerja ngan jalan jem, lagipon Eira tak leh balik lambat.. So berkaraoke la kami disiang hari..

Raiisah siap2 hanta kat rumah mak sebab aku dijangka pulang lewat nak selamat suruh mak jaga kang Affan jaga 2 jam sekali call aku bile nak balik bila nak balik...hahaha

Sebelum karaoke kami lunch dulu.. Ingat nak lunch kat dalam Red Box sekali Yana kata kite lunch kat tempat lain dulu.. Ok la aku ngan Eira tak kisah mane2 janji perut kenyang.. Sebelum tu aku dah tanya budak ofis mane tempat makan baru yang best kat Curve.. Budak ofis aku bagitau kat Bbq Great Taste Eat Fresh sebelah restorant Vivo American Pizza kat situ sedap.. Ok wajib cube...

Sampai2 eh restaurant BBQ ni bawah ofis aku pon ada..hahaha Apa daa tu pon tak perasan..

Menarik spaghetti carbonara letak dalam roti..

Eira oder chicken.. Sedap bbq chicken die lembut jer ayam die takyah kunyah beria-ia telan terus..hehe

Menikmati makanan sementara menunggu Yana..

Sedap sangat ghupernye tu..hahaha Makan sikit boley la nak abis satu spaghetti carbonara tu geli geliman aku dibuatnya.. Eh geli geliman konon abis gak ko makan.. =P

Dah separuh kiteorang makan Yana pon sampai.. Eh biru la pulak kita Yana..hahaha

Yana oder sama macam Eira BBQ Chicken.. Yang sebelah tu mash potato & salad..

 Dorang sibuk berkaraoke aku sibuk bermonopod..

Eh ada jugak.. hahaha Rase2 ada tak orang nak nyanyi lagu ni.. T_T

 Nampak eira kemain feeling menyanyi lepas gian nampak.. hahaha


Gaya jer lebih suara ke laut china selatan..kekekeke

Haa gitew la gayanya bile berganding dengan suara hebat.. Tenggelam timbul suara aku bile berduet ngan Eira..

 
Dah menyanyi sakan basahkan tekak di Kopitiam..

Minum laju2 Affan dah call masa ni suruh balik.. hahaha Baik En. Suami..

piece : kathyjem

13 comments:

Unknown said...

so cute la korang....

kathy jem said...

O'gosh Iskandar : erk cute tang mane tu.hahahaha =P

freezal said...

So happy tgk BFF mcm korg ni.. So sweet.. :)

Carl Lesmana said...

hahaha bermonopod tu kerlasss giteww haha

Filla said...

kathy kalau ko laut china slatan, aku lautan hindi bahahahah.. tapi ceera paling win la.. joget geds leh tahan ko kan... hahahahahah

Emma Kasyuma said...

cute gile akak n kawan2...

kathy jem said...

Filla : tu video kira sopan la aku upload tu ada lagi sebenarnya tp tak sangup pulak aku nk upload kasi korang tengok..hahaha

kathy jem said...

freezal : hehehe thank youuu.. ^_^

f.i.e.z.a said...

hye kathy. first time komen ni. sebenanya jeles tgk korang2 enjoy ni wpun dah kawen, im among the single (kawen bln dis la tapi) hehe but my bff susah nak kuar dah. ada yg hubs tak bagi, ada yg bagi tp curfew bagai ada yg siap nak begadoh nak lepaskan wife kuar kejap hence its just a dinner. jgn cakap nak karaoke la kannnn.
so since i je yg tak kawen lagi its very lonely plus tunang kat kl, i kat kch mmg org kuching pun.
i wish their hubs are considerate like you all punya hubs. but sokay lah. tgk u enjoy pun i terhibur sama.
keep on posting pls dont stop wpun anak betambah2 lepas ni k!

kiss raiisah for me!

bye

fieza
kuching

ceera said...

Maafkan atas kegedikan ku hahahahah

kathy jem said...

f.i.e.z.a : hehehe mekasih..InshaAllah persahabatan kami ni akan kekal smpi ke anak cucu cicit..amin..

Aty Fared said...

lama giler tak pergi karok..!! last sekali sebelum kawen..kot..laki ai tak suka.. huhu..

kathy jem said...

Aty_Fared : paksa gak ajak laki karok sekali baru la meriah..gitew...hehe