Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, May 22, 2014

Nak Demam Hoii

Badan dah start sengal2...mata dah merah, tekak gatal rase nak masukkan tangan pi garu kat bahagian anak tekak tu.. T_T Vitamin C pon dah lama tak makan dah abis pastu baru hegeh nk oder kat Yana.. Lupa nak oder kat dia.. Ari tu jumpe Yana lupe nak bagitau nak oder Vitamin C.. Sudahnya tadi baru whatsapp die oder Vitamin C..

Dah lama tak demam.. Jangan la demam kalo demam terpaksa la MC besok.. Aku ni dah la jenis tak suke MC.. =(

Ok la nak turun bawah lunch tak lunch lagi ni.. Eh lupa pagi tadi breakfast nasi lemak patut la rase kenyang lagi..hahaha Kalo tak laju dah pi cari makan.. Daaa~~

piece : kathyjem

10 comments:

Siti Shuhadah said...

cantiknya kathy!!!

Chekgu Azrine said...

Cpt sihat

Mimy Hamid said...

cantik !!!!

A.I said...

tak sihat pun tetap nampak omeyy ^___^

salwana nordin @ che'wa said...

cantik kulit awak :)

eh saya suka mc..bole rehat je kt umah hhheeee

husna zahidi said...

kdg2 badan pon perlu rehat kak kathy..smoga cepat sembuh..:)

Mummy Faeeq said...

cantik betul kulit u sis..jelosssss

Mummy Faeeq said...

cantiknye kulit u sis..sukeeee

nak demam sbb nak suruh rehat tu..:)

syira yaya said...

Semoga sihat sentiasa :-)
InsyaAllah
Kak kathy cantik..

Emma Kasyuma said...

cantiknye k.kathy...get well soon akak...