Klik Yer!! Mekasih...

Monday, October 5, 2009

JANGKITAN VIRUS LA PULAK!!!

Why aku terkena virus niiiii... why whyyyyyy.... OOOOO tidaaaaak...!!!!

Eceh mcm la kena virus H1N1 ker virus ape ker.. Ko punye sakit tu mengalahakan orng yg kena H1N1.. Padahal virus sakit mata jer.. hahaha wat suspen jer..! huh

Virus ni datang nyer dari abng ipar aku.. Arrrhhgg tidak.. Cam ner aku leh kena padahal dh berhati2 dh.. Mcm2 cara aku buat supaya virus ni tk di jangkiti oleh aku.. Berhati2 kena jugak.. :(

Ari ni pagi2 ngi klinik dpt mc 2 ari.. Aku mintak mc 3 ari doktor ckp 2 ari sudah ok.. So aku pun tengok kalo ari rabu tk ok gaks pegi klinik ambik mcm lagi... hehehe...

Ari ni berehat jer kt umah... Mata pedih yg amat.. Harap2 sok die akan ok..

See my eye... huhuhu sakittttt....

piece : kathyjem

3 comments:

Mrs.Afaizal said...

alah ciannyer...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lahai tengok mata ko langsung rasa berair mata nie..makan ubat..semoga cepat sembuh k...

asna cute said...

Owh sis...
take care yea.. cian yea mata. kena sama mcm kak cerra jugak dlu.. uhuks.

Tp best kn dpt cuti lelama hehehe ;)