Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, October 20, 2009

Kebuzian Di Ofis

Bukan kemalasan nk mengupdate tapi keje berlambak kt ofis ni.. huhu Xde masa langsung nk mengupdate.. Semalam langsung tk bukak blog ngn fb.. Nampak sangat bz kan.. Bukan ape aku nk mengejar dateline keje aku niii..

Ape lagi wat design magazine lorrr.. huhu

Dieorng ni pun satu dah la bagi keje last minute.. Terkankang2 aku nk menyiapkan.. Nasib baik la akak ni terer kan dan ari ni jugak aku setel kan.. waaah berlagak lak.. hehe

4 ari tu ambik masa nk membuat nyer.. Gilo kan wat design magazine 4 ari.. Tp itu lumrah keje di SYABAS.. Smue keje nak urgent..

Pasal wat magazine tu lak aku nk kena tunggu bos coment.. Pas tu kena wat mane yang ade correction dr bos lak.. huhu Sampai bile la keje aku tk siap kalo mcam ni..

Masing2 nk perasan nk jadi director tu yang payah asyik kena tukar itu ini.. Ape ingt wat magazine CLEO, GLAM smue tu ke.. Padahal Majalah biaser jer.. huh sangat tak suke!

Sangat la benci wat design magazine mcm ni..

piece : kathyjem

1 comment:

S@R@H said...

stress kan wat keje dlm waktu yg singkat...tp kalo bg ms lm kte lak yg asyik postpone nak wat kan...hehehe