Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, October 8, 2009

Marah Kejap Jer

Sampai umah aku terus muncung kt Afan sebab die tk bwk hp.. Terus die pujuk2 aku mtk maaf smue tu.. huhu Sib baik maaf mu di terima.. Kalo tak, tak ikut la ko ngi umah Diha tu.. haha

Adakah sebab itu..Taaak sebab nyer adalah makan.. Nak makan kt umah Diha la tu.. Tula sape suruh tak bawak hp kan dah rugi tk dpt makan kt umah Eira.. haha

Pas beraya di rumah Eira aku singgah jap umah Diha nk ambik barang.. Lagi pon nk jmpe Anne nk ambik kad kawen die..

Sampai2 Anne tengah mengodek intenet kat umah Diha..

Ni la dia Anne.. Member baik ku waktu sekolah dulu..

Ni anak Diha.. Jgn terperanjat nyer Diha sudah ade 2 orng anak ok.. Body still mantain lagik.. Cun lagik.. Tapi tang perut jgn cakap la.. haha

Afan ngn Dean tgh melepak.. Tunggu Diha masak..

Sempat mengusik Diha.. Ko siap kuarkan pisau lagik.. Sunguh bahaya Diha ni..

Masing2 tgh Khusyuk melayan TV..

Sementara tunggu Diha masak gedik2 dulu.. hahaha

Anne pun sibuk mengacau..

Aku pon same.. hihihihihi... :p mcm ni bile la si Diha ni nk siap masak.. Asyik kena kacau jer..

Gaya jer lebih kteorang ni.. Masak nyer idak gak..

Anne n Me..

Makanan sampi Afan terus makan ngn lahap nyer.. Lapor kate nyer.. Tu la sape suruh tk bwk hp.. Kan dh rugi tk makan kt umah Eira.. :p

Anne & Dean bakal menamatkan zaman bujang mereka.. ewahhhh!!!

Tinggal 15 ari jer mereka bakal menjadi suami isteri.. eeeeeeee tk sabar nyer iiiiiii.. eceh! aku lak yg lebih2 kan.. harus la kan member nk kawen ni mesti la terlebih.. Ooopss terlebih sudah!

Diha masak mee jer sbb semalam dah datang makan kt umah Diha.. Diha masak mee pedas giler wooooo.. terangkat buntut aku makan nyer.. hehe ape2 pun sedap walaupon pedas berapi...

Thanks Diha coz bersusah payah memasak utk kteorng ni.. Susah2 jer.. Lain kali masak yg sedap2 ek.. hehe

Pas makan sembang2 yerla dh lama tk borak2 hangout ngn dieorng ni kan.. Masing busy ngn kerja ngan family..

Aku ni bile lagik nk berfamily ni.. hehe tungguuuuuuuuuuu

Dalam kol 10 weouls gerak balik coz sok tu keje.. Oooppss keje ker.. Bukan aku mc ker.. hehe :p

piece : kathyjem

2 comments:

Mrs.Afaizal said...

dap je nengok member yg dah khwn kan...xpe2 sabau..hehehe

mAr@ZiEy said...

La..MC ke..MC sbb Diha msak mee pedas sgt ke..huhu