Klik Yer!! Mekasih...

Friday, October 2, 2009

Klip Rambut yg Ku Cari2 Selama Ini...

Cantek tk aku beli klip rambut ni.. Dh lama tu nk beli dr bulan bukan pose lagi.. Ari tu nk beli masa belum pose tk jmpe xde yg cantek.. Pas dh jmpe nk beli time tu kedai lak tutup.. Ari ni pegi midavalley ngn Eira akhirnya berjaya gak aku beli.. hahaha hepiiiiiiii sangat hajat sudah tercapai......

Murah jer aku beli dlm rm18 hinggit beli 2 rm15..

Eira pun beli jugak colour white.. Sungguh cantek..!! :)

Cantek tk.. hehehe

Earring pun bunga rose jugak.. Match tk??

piece : kathyjem

6 comments:

Ceera said...

cantikkkkkkkkk

sebab aku pun beli sama, hihi

kojah said...

cantikkk kak =)

Mimy Hamid said...

kedai mana ...aku nk terjah gak

kathy jem said...

Ceera : Ko jgn tk jaja klip rambut ko tu.. hahah
koja : Cantek kan.. :)
Mimy Hamid : Midvalley kt bahagian kedai2 yg kecik tu..

intan said...

cantik..mcm susah jek nak cari..mcm nak beli 1 utk ank..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah..merah mak ngah..meletops taw..cantik...