Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, October 6, 2009

Wajib Beraya di rumah Diha Setiap Tahun

Pas beraya di rumah Kak Shikin aku ngan Afan terus bergerak beraya di rumah Diha pulak..

Rumah die wajib pegi.. Setiap every year mesti ade wat open house.. Kalo die tk buat rase cam tk sempurna jer beraya.. haha poyo jer aku..

Ni die tuan rumah nyer Diha..

Menu2 nyer adalah Mee & Bee Hun Sup, Nasi Impit and Paru Kacang... Paling sedap paru kacang die..

Pas makan Nida, aku n Diha tgh tengok album kawen Ariza..

Album Ariza Wedding

Aku bile lagik ni.. hehe

Ariza tgh pregnant 3 bulan.. Xsabar nk tengok baby Ariza..

My Schoolmate.. Ariza, aku, nida, Diha...

Ni pun ramai yg xde.. Kalo ade lagik la meriah..

Dh lame tk ambik gmbr gedik2 ngn dieorng.. Yerla masing2 dh ade family kan.. I ni bile la lagik.. huhu~~

Nida nk kawen bulan 1 thn depan..

Me & Ariza..

Gambar aku ngn tuan rumah nye xde.. Busy melayan tetamu.. Besok tu aku dtng umah Diha lagik sbb nk ambik barang.. So nnti aku jaja gmbr die ngn aku.. haha ko tungu ek Diha..!

piece : kathyjem

3 comments:

Mrs.Afaizal said...

hai..mam lg ek...
syok kan bl jmp member lm...
mst byk cte kan..

eazy said...

kawen cpat.
taon dpn diorang lak tgk album akk =)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestkan dapat beraya umah kawan2 cam nie..
huhuhu apa kan daya xberkesempatan la nak beraya umah kawan2 masa kat kampung hari tue..